Otelde kendimi siktirdim

Reklam ayrıntıları

• İlan Tarihi: 29 Mayıs 2016 18:40

Açıklama

merhabalar bendeniz sevgi bi şirkette calışmaktayım işim gereği devamlı şehirler arası yada yurt dısına giderim ve pansiyonlarda kalırım pansiyonlarda bir porsiyonluk tanışıklıklar olur aslında yolculukta pansiyonda sadece bi kaç ortak noktanızın oldugu insalarla tanışırsınız ve bu insanlar daha daha sonra hic bi süre görüşmezsiniz fazla nadiren aranızda birliktelikler olur bunlarda pek onemli değildir zaten insanlar sadece yolculuklarını paylaştıkları icin pek önemsemiyor sizlere yaşadığım fazla garip bi anımı anlatmak istedim. bendeniz bi günü istanbuldan şirketimizin ispartada ki şubesine denetleme görevini yapmak. icin gittik. seyahat esnasında bi kaç insanla tanıstım yine her süre oldugu gibi sadece bi kaç saçma sapan sohbetten ileriye gidilmedi otelime yerleştim pansiyonda resepsiyonda kaya adında bi çıtır çocuk duruyordu bu çocuk gayet karizmatik vücüdu doğru ve gayet sempatikti, oda anahtarımı verdi odama geçtim uyumak icin yatağa girdiğimde aklımda hep kaya var aslında daha bi kaç saniyeliğine görmüştüm lakin aklımdan çıkmak bilmiyordu dineyse o akşam yarı uykulu yarı uykusuz yattım erkenden olmuş şirkete gittik., işlerimi yaptim normalde bendeniz şehir dısına gittiğimde mutlaka o ili gezerim tozarım bundan keyif alırım lakin resepsiyonda ki çocuk benii benden almıştı hemencecik şirkette ki işim bitince pansiyona döndüm, pansiyonda anahtarımı alıp odama geçtim bu esnada kaya çalışmıyor yerine baska birisi gelmiş ilgileniyordu benimde bunun üzerine odama geçip tv izlemeye başlayınca azıcık bekledikten daha sonra saatt gece 7 yi geçtikten daha sonra resepsiyona bi seyler yemek icin indim bide baktımki kaya geldi. bendeniz kahvemi alıp lobide kaleyi görecek sekilde çömelip kahvemi içmeye başlayınca bu esnada kaya’ya goz atıyordum kayanın dikkatini çektim kayada kendime bakmaya başlamıştı. bunun üzerine gözlerimde yanımıza gelmesin işareti kaya yanımıza çıktı bendeniz sıkıştım azıcık konuşup chat etmeye başladık istanbul’da ünvrs okudğunu lakin parasal sıkıntılardan dolayı fakülteyi bıraktığını anlattı benimde kendisine çalıştığı şirketle alakalı hayatımla alakalı birkac ay daha sonra odama gidiyorum istersen gel odamda chat edelim demiştim. bunun üzerine kaya ok resepsiyonu bi partneri bırakıp geleyim demişti. yeni başta bendeniz odama geçtim hemencecik bi banyo aldık. ve iç çamaşırlarını giydim birkac dakika daha sonra kapı çaldı çıkan kayaydı kapıyı iç çamaşırlarımla açmak içeriye davet etim. benii o halde görünce fazla şaşırdı içeriye girdi hemencecik sevişmeye başladık öpüşerek yatağa gittim. ellerimle hemencecik kemerini açmak aletini tuttum o esnada o ben memelerimin uçları yalıyordu daha sonra bendeniz onunn aletini dudak arama aldık. dilimle yalayıp somurmaya başlayınca kaya deliriyordu hemencecik benii domalttı ve soktu her sokuşunda inliyor atıyordum pansiyonlarda sese kimse birşey demez daha sonra bacaklarımı omzuna aldı ve alttan girmeye başlamıştı. kendımı kaybettim inliyor atmıştım. ve ikimiz aynı sırada rahatladık kaya üzerini giydi resepsiyona döndü akşamın ilerleyen vakitlerinde tam üç. kez çıktı ve üç. kez birlikte olduk.